hdd masolas

Czanik Peter czanik at fang.fa.gau.hu
1997. Okt. 2., Cs, 12:57:45 CEST

Hello,
	Ujratelepitettem egy FreeBSD-t egy garancialiasan kapott hdd-re,
eltoltottem nehany napot a finomhangolassal, stb, s orvendeztem, hogy
kaptam egy 4.3-asat a 2.1-es helyett. Aztan most kiderult, hogy megis
tudjak az eredeti 2Gb-osra cserelni, es a ketto kozotti arkulonbozet
oriasi (karunk altal nem lenyelheto). :(
	A kerdesem az, hogy mikent lehetne az egeszet egynehany cp
parancscsal atmasolni? A /home az atmegy egy egyszeru: cp -pR parancs
segitsegevel, es minden jog, idopont, stb megmarad. De mi van a /dev es
/etc konyvtarakkal. Ezeket mivel lehet? Sajnos "rendes" ujratelepitesre
nincs idom... Koszi az 5leteket, bye,
	Peter

Peter Czanik			GAU Faculty of Agriculture
czanik at fang.fa.gau.hu		http://fang.fa.gau.hu/~czanik/