2.1.7 vs. 2.2

Vilmos Soti suo at ms6.hinet.net
1997. Jún. 26., Cs, 12:32:20 CEST

Koszonom a reakciokat. Sajnos a konyvet, amit Antal ajanlott fel,
nehezkes lenne ide Taiwanra eljuttatni...

Azt hiszem hogy akkor meg varok a FreeBSD kiprobalasaval, mivel nem
szivesen rendelek kulfoldrol semmit. De ami kesik nem mulik. :-) (De ahogy
magamat ismerem nem fogom birni megallni hogy meg ne vegyem a konyvet...)

BTW a 2.1.7-hez jovo X ismeri a S3 Trio64 V+ videocardot? Legjobb
tudomasom szerint kene, mivel ha jol emlekszem akkor a Redhat Linux 4
is 3.1.2-ot hasznalt, es az ismerte.

Mas. En meg egesz regen fizettem elo a fangon futtatott FreeBSD listara
a regi accountomon (vs at cis.ufl.edu). Mikor idejottem Taiwanra, rogton
feliratkoztam az itteni cimmemel, de mar a miskolci listara. Meg is
jott a visszajelzes hogy rendben, de mindezideig meg egy level se jott
az uj cimre.

Megegyszer koszonettel. Soti Vilmos