LOGIN_CAP

Lemle Geza lemle at spike.fa.gau.hu
1997. Aug. 7., Cs, 08:00:07 CEST

Sziasztok!

On Thu, 31 Jul 1997, Gabor Dolla wrote:

> Hali
>
> cvsup-al elkezdtem frissiteni az egyik freebsd-t
> majd a /usr/src-ben csinaltam egy 'make depend' -t
> es egy par proginal (ftpd, rshd, login, passwd, su, limits, inetd)
> keres egy bizonyos LOGIN_CAP-nak kello headert.
> a dolog konnyen orvosolhato, mindegyik Makefile-jaba beirtam, hogy
> -I/usr/src/lib/libutil aztan csont nelkul le is ment a make depend,
> kerdesem az:
> mi a fene ez a LOGIN_CAP ???????

a make cleandir;make obj kiadasa hasznos lehet ilyen esetekben, mert a
sima make clean nem torol el minden korabbi forditasi nyomot. Ezen okbol
neha eleg hihetetlen hibak jonnek elo. A masok dolog, hogy a make
includes-t ki kell adni ilyenkor, es akkor megtalal minden headert.

A login.access es a login.conf file-t at kell masolni a /usr/src/etc/-bol
a Te /etc-dbe, ha eddig nem tetted meg, mert kulonben az ujraindulas utan
kellemetlen tapasztalataid lesznek.

> masik, hogy a make depend, make clean utan a /usr/src-ben
> kiadott 'make world' elindit egy mtree nevu programot, ami azt mondja,
> hogy
> 'unknown group mail' ami OK, nincs mail group, de ez miert faj neki ??

A /usr/src/etc/group file-ba megtalalod a hianyzo groupot. Ennek alapjan a
Te group allomanyodat fel kell frissiteni. Azert faj neki, mert nem tudja
a jogokat beallitani, es az uj verzioban bizonyos setgid jogok is
hasznaljak a mail group-ot.

Geza