A linux-flame listarol jott.

Zoltan Vorosbaranyi vbzoli at glasperlenspiel.tarki.hu
1997. Ápr. 18., P, 19:37:47 CEST

Szia!

On Fri, 18 Apr 1997, Lemle Geza wrote:

>  Szerintem marhasag. A FreeBSD-t. nem ellenfelnek szantak, hanem
> alternativanak. Arrol, hogy melyik POSIX es melyik nem arrol pedig
> szerintem annak kellene nyilatkozni, aki mar latta kozelrol mindkettot.
(ezt a freebsd listara szantad, ugye?)

Jo lenne egy objektiv osszehasonlitas Linux, {free|open|net}BSD
kozott (BSD-ket is egymas kozott), hogy vegre lassuk igazabol
mi is a kulonbseg.  A vallashaboruk igazabol nem erdekelnek.
Egyebkent pedig ossze kellene szedni mindegyikbol, ami jo,
es kihagyni azt, ami nem (az openbsd-nel ezt deklaraltak, ami
nekem szimpatikus, de, persze a megvalositas a lenyeg).

Udv

vbzoli