A linux-flame listarol jott.

Zoltan Vorosbaranyi vbzoli at glasperlenspiel.tarki.hu
1997. Ápr. 18., P, 13:52:44 CEST

Szia!

On Fri, 18 Apr 1997, Antal Rutz wrote:

> Ahogy elnezem eleg rosszindulatu es elfogult ez a lista.
> Keves olyan emberrel talalkozni a linuxosok kozot, aki mar
> latott kozelrol, esetleg adminisztralt is FreeBSD-t.

Egyebkent szerintem nem olyan rosszindulatu es elfogult a
linux-flame lista, ez az elso eset, hogy ilyen megjelent.
Altalaban mas op. rendszereket nem szoktak szidni
(legfeljebb a microsoftot).  En szemely szerint nem is
szeretem az altalanosito, elfogult velemenyeket.
Valojaban jo lenne egy igazi, objektiv osszehasonlitas
free/net/openBSD <-> Linux ugyben (olyantol, aki mindkettot
ismeri).
Pont azert kuldtem at a freebsd listara, hogy megtudjuk,
mi is az igazsag.

Udv

vbzoli