felhasznalo felvetel/torles, snap

Czanik Peter czanik at fang.fa.gau.hu
1996. Okt. 11., P, 12:25:06 CEST

Hi,
	A snap utban van a spike fele, a hetvegen szerintem kenyelmesen
megerkezik. Hollandiabol hozom az ftp.nl.net -rol, mashova meg nem
erkezett meg Europaba. A leirasbol ugy tunik, hogy a PCI tamogatas javult
meg drasztikusan.

	Mas. Most, hogy 250 felhasznalo kornyeken jar a spike, az adduser
idonkent kicsit osszezagyvalja a groups file-t. Tudja valaki, hogy mit hol
kell atirni, vagy rakja szet az embereket kisebb csoportokba?

	Ugy nez ki, egy rakas felhasznalotol lehet szabadulni (vegeztek,
kirugtak oket, es mar regen nem hasznaljak a gepet). Viszont meg nem
lattam deluser parancsot. Igy mindenkit csak a vipw segitsegevel lehet
likvidalni? Ennyit mara, bye,
	Peter

Peter Czanik			GAU Faculty of Agriculture
czanik at fang.fa.gau.hu		http://fang.fa.gau.hu/~czanik/