magyar FreeBSD levelezesi lista

Peter Czanik pczanik at fang.fa.gau.hu
1996. Júl. 13., Szo, 09:08:05 CEST

On Mon, 8 Jul 1996, Antal Rutz wrote:
> Ez hatalmas otlet volt( fel is iratkoztam!)!
> Vegre tortenik valami FreeBSD ugyben.

Egy levelked utan kicsit kiutaltak a FreeBSD-t a Linux listarol... Miutan
most mar tenyleg egyedul maradtam a spike.fa.gau.hu-n, ezert jobbnak
gondoltam, hogy inditok egy sajat listat a kerdeseimnek :))

> En mostanaban nem igazan vagyok benn - nyari szunet, munka ... - de ezt a
> listat kivetelesen olvasni fogom!

Remelem is :)

> Egyre szimpatikusabb lesz nekem a FreeBSD - most indul egy miskolci ISP,melynek
> aktiv tagja vagyok - termeszetesen FreeBSD fog futni szerveren...

Ha lesz slip/ppp akkor erdekelnenek a tapasztalataid!

> Bye. Jo nyaralast!

Koszi, Neked is, bye,
	Peter

Peter Czanik			GAU Faculty of Agriculture
pczanik at fang.fa.gau.hu		http://fang.fa.gau.hu/~pczanik/