egy kezdo kerdesei

Lemle Geza lemle at spike.fa.gau.hu
1996. Júl. 12., P, 10:01:35 CEST

On Sat, 6 Jul 1996, Czanik Peter wrote:

Szia!

> igy beraktam neki mindenutt a -O3 -at, igy a kernel-hez is. Nem tetszett
> neki, nem tudta osszelinkelni, mert nehany valtozot "unrefereced"-nek
> talaltat. Kiszedtem, mukodott... A kernelt csak ugy forduljon optimizalas
> nelkul? A make most-nal idaig 4 progi nem fordult ujra. Ez is az -O3
> rovasara irhato?

Hasznald a -O2 -t. A -O3 a mipsz architekturaknal valik be.
Melyik 4 nem fordult ujra?, a make cleandist lefutott elotte?

> 	Munkallomas: installkor felrak egy rakas szamomra teljesen
> folosleges halozati programot is, es futtatja oket (inetd, sendmail),
> vagy csak ugy vannak (uucp). Neztem a package listat, nincsenek ott. Hogy
> lehet ezektol biztonsagosan megszabadulni? En csak X-et es nyomtatast
> szeretnek...

Alapdisztribucio szerves resze a halozatkezeles. Ezek az rm parancsal
eltavolithatok. ;) Az /etc/sysconfig-ban pedig leallithatok a felelsleges
rendszerprogramok. Ami ott nem all le, azt az /etc/rc -bol kell kiloni.

> 	Linux: vbzoli-val mar kinlodtunk egy kicsit, de meg egyikunknek
> sem sikerult FreeBSD particiot mountolnunk. Eleg valtozatos uzenetekkel
> szall el, csak nehany izelitonek (szabadon idezve, a gepem otthon van...):
> 	ufs_super_block: only 512 byte blocks implemented (1024)
> 		""     : bad magic number (0xsf9w45rlkjsfg902334fasdf0w4)
> Vagy egyszeruen szuletik egy agyonlohetetlen mount parancs (util-linux
> 2.5, kernel 2.0.0).
> 	Es akkor a kerdes forditva: mennyire mukodokepes a BSD-current ext2fs
> tamogatasa? Alkalmas mar arra, hogy ugyanazt a particiot a ket oprendszer
> [...]

A szerzo szerint mukodik. Tul sok extrat nem erdemes vele kiprobalni. Pl.
quota.

Remelem en is elenkitettem egy kicsit a lista forgalman.

Geza