magyaritas kesz!

Czanik Peter czanik at fang.fa.gau.hu
1996. Aug. 28., Sze, 14:18:55 CEST

On Tue, 27 Aug 1996, Gabor Zahemszky wrote:
> Ime egy magyaritas csomag FreeBSD-hez.  En 2.1R-en csinaltam, de
> remelem ugyanugy mukodik ennel ujabb verziokon.

Igyexem meg ma letesztelni (ujbol van monitor a spike-on...), s majd a
mar igencsak ket hetes current-en is. Azzal csak az a problema, hogy 3
kernel is van rajta, de a mukodokepeset veletlenul letoroltem...

> Ui2: Ja, hogy hol az anyag?  Mihelyt a Peter folteszi, a spike.fa.gau.hu-n,
> anonftp-vel.

ftp://spike.fa.gau.hu/pub/FreeBSD/misc/magyar.tgz
A tobbi egy regebbi valtozat maradvanyai, igy torlom, ha Gabor is azt
mondja... Bye,
	Peter

Peter Czanik			GAU Faculty of Agriculture
czanik at fang.fa.gau.hu		http://fang.fa.gau.hu/~czanik/